donderdag 19 december 2013

Randje per week .................52 weken lang!


Er staat heel wat te gebeuren in de borduurwereld, Annelies van den Bergh van 
starten een geweldig leuk project.  Vanaf 4 januari krijg je wekelijks een borduurpatroon van 2 randen. Aan het einde van het jaar heb je dit linnen band (11 draads) van 20 cm. breed en 200 cm. lang helemaal vol geborduurd. Ze hebben er zelfs een weblog : http://randjeperweek.blogspot.nl/  en een facebookpagina  voor gemaakt. Uit het hele land en zelfs uit Canada en Israël hebben mensen zich aangemeld. Ik doe mee, mijn linnen band ligt al klaar en ook de kleuren die ik wil gebruiken heb ik al uitgezocht. Nog 16 nachtjes slapen dan komt het eerste patroon!


1 opmerking:

  1. :) aangemeld! wil je t linnen maandag even voor me meenemen, kijk ik of ik iets heb wat ik kan gebruiken , anders ga ik t ook even bestellen ! thanxxx :)
    grtjs
    Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen