maandag 30 december 2013

Nie sokkenbreien, nie quilten maar puzzelen!




Op 2e Kerstdag zijn wij begonnen aan deze puzzel. Jeetje wat mooi maar ook jeetje wat moeilijk!
Heb hem ooit gekocht op een Quilttentoonstelling in Veldhoven. 1500 stukjes. Ik dacht dat de puzzel niet zo moeilijk zou zijn.

Ondertussen lekker luisteren naar de Top 2000, heerlijk!  




Uiteraard heb ik een breiwerkje op de pennen staan. Deze keer geen sokken maar een vest voor manlief.
De wol spint hij zelf (lontwol merino/zijde) het patroon is van Drops 135 3.
(Anne-Lies; herken je hem?)



3 opmerkingen:

  1. He, Willy, ben je dezelfde trui aan het breien? Wat ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hé? Ton bladerde door boekje nr. 135 en vond deze trui erg mooi. Van dit patroon wilde hij wel een vest hebben. Ik brei eerst de mouwen zodat ik een beetje weet hoeveel steken ik voor het lijf nodig heb. Ik brei het vest op lange naalden (50 cm.) en brei van middenvoor tot middenvoor.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen