dinsdag 14 juni 2016

Hij is af !


Het was nog even een uitdaging om de v-hals goed te krijgen.
Maar uiteindelijk is dat toch gelukt. Dubbel, net zoals de andere boorden.




Mevrouw vroeg of ik hem ook nog wilde wassen en behandelen met anti-mot, tuurlijk doen we dat.




Ik had van mijn eigen vestje nog een gebreid stuk van dezelfde alpacawol liggen en kon daarmee mooi proberen hoe het wassen uit zou pakken.
Helemaal tevreden,  hoop dat degene waar hii voor is (zij krijgt hem in september voor haar verjaardag) er blij mee is.



Ik heb nog een zakje gemaakt met lavendel om bij de trui te bewaren.
De 4 huisjes zijn voor een project van een quiltvriendin en wordt vervolgd...




Het volgende project stond al enige tijd op de rondbreinaald.....manlief wilde een trui uit het mooie boek:  "Poetry in stitches".  Ik brei er voornamelijk 's avonds aan.
De wol is van Kauni, de kleuren naturel, vuurrood en ELC..verloop blauw.




2 opmerkingen:

  1. Wie zou daar niet blij van worden zo'n mooie hand gemaakte trui. Mooi gedaan.
    Leuke huisjes en je man weet ook wel wat mooi is. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt mooi dingen ❤️ Ik vraag me af wat je met je restjes sokkenwol gedaan hebt. Ik googlde op restjes sokkenwol en kwam op een bericht van 2014 met foto van je restjes. Mocht je er geen doel voor hebben dan hou ik me aanbevolen! Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen