donderdag 13 februari 2014

Kringloopvondst

Gisteren even naar de Kringloopwinkel op Papland in Gorinchem geweest en daar vond ik dit prachtige handgemaakte mini-gereedschapbakje. Het zit ongelooflijk netjes in elkaar en voor 0,65 eurocent kon ik het niet laten staan. Het staat prachtig in de lak, onderin ligt een laagje vilt en aan de onderkant zitten op de hoekjes 4 beschermhoekjes. Wie zou dit gemaakt hebben?  In ieder geval een hobbyist in hart en nieren.







Tja en onderweg naar huis ging in brainstormen waar ik het bakje voor zou gaan gebruiken.




Nou, dat was eigenlijk helemaal niet moeilijk:

9 opmerkingen:

  1. De kringloop, daar kom je vaak de leukste dingen tegen. Ik ben al zo vaak huppelend naar huis gegaan, met een mooie vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kringloop maakt mij een blijer mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schatrijk en zo blij als een kind voel je je met dit soort vondsten!!
    Groetjes José.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg om zo'n "schat"te vinden. Ik ben laatst helemaal blij naar huis gegaan met een boekje over merklappen borduren. Best wel een oud boekje maar ik ben er erg blij mee. Voor 1,25 was ik ook helemaal blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig "bakkie" ,je hebt een "gouden" vondst gehad.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar was het precies voor gemaakt. Geweldig mooi en voor de prijs hoef je niet te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi borduurwerk ben je mee bezig, en wat eeen gezellig bakje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi borduurwerk - Willy! groetjes Anne-Lies

    BeantwoordenVerwijderen