zondag 23 februari 2014

Nog maar een keertje "Randje per week" en "Quiltsampler VI"

Gisteren stonden er weer nieuwe randjes op het blog  "randje per week" en ik heb ze gelijk maar gemaakt.
Het laatste randje is met 1 draadje geborduurd. 
Nu is het weer wachten tot 01-03-2014  00.00 uur op de volgende 2 randjes.





De Dear Jane gaat ook lekker vlot. Zo leuk om te doen, zoveel afwisseling.
Ik span het in een oud houten frame en trek het stramien helemaal strak, één hand onder het
werk (die de naald pakt en weer terug doet) en één hand boven het werk. Gaat geweldig. Op deze manier heb ik geen last van mijn linkerhand. (die wil nog wel eens gevoelig zijn als ik het stramien vast moet houden).
Zo wil ik trouwens ook het quilten gaan doen, zo gaat het wel langzamer maar minder pijnlijk.





1 opmerking: