maandag 7 april 2014

Borduren, borduren, borduren....


Mijn randjes zijn ook weer af. Er zitten al weer 30 randjes op de lap.
Elke week weer een verassing wat voor randjes er geborduurd moeten worden.





Jááááren geleden ooit een pakket gekocht van Thea Gouverneur: Zeemeeuw.
Onze zoon zag hem liggen en vroeg of ik het voor hem wilde maken voor in zijn nieuwe huis.
Er komt een lijst om van stijgerhout.
Ik probeer hier zoveel mogelijk aan te werken, wil hem graag snel af hebben.




Ik had eigenlijk al een begin gemaakt aan een ronde sampler van broderienet.
Doordat ik de meeuw er even tussendoor krijg ligt dit stil. Zodra de meeuw klaar is ga ik hier mee verder, zo ontzettend leuk om aan te werken.  

1 opmerking:

  1. Prachtige werken, die meeuw gaat er vast erg mooi uitzien in zo'n lijst. Ik hou van dat natuurlijke. Ben benieuwd naar het resultaat. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen